חנות ארונות בראשון לציון איכותית ומומלצת

גרים בראשון לציון? מחפשים חנות מומלצת לרכישת ארונות לפי הזמנה? כדאי שתכירו את רשת נועם אילי המחזיקה סניף בראשון לציון ומתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנת ארונות איכות בהתאמה אישית. מדובר במותג יוקרה מוכר ומוערך הפועל כבר מעל לשלושה עשורים ומייצר פריטי ריהוט איכותיים ואופנתיים, בדגש על ארונות מסוגים שונים המסופקים עבור מחירים משתלמים ועם אחריות לחמש שנים.

חנות ארונות איכותית בראשון לציון

חנות ארונות בראשון לציון של חברתנו שמה דגש על איכות חומרי הגלם, ועל מקצועיות הרכבת והתקנת הארונות. אנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר בשוק שאותם אנו רוכשים מספקים איכותיים ואמינים, כדוגמת המותג בלום למוצרי פרזול והמותג אגר הגרמני למוצרי עץ עם פלטות העשויות שמונים אחוז עץ אורן ועשרים אחוז עץ בוק. כמו כן, הארונות מיוצרים בעזרת מכשור וציוד טכנולוגי מתקדם המופעל על ידי צוות מקצועי מיומן ומסור. לרשות לקוחותינו עומד צוות יועצי עיצוב מנוסים שישמחו לסייע בתכנון ארון מושלם. כל אלו ועוד הופכים את רכישת ארונות בראשון לציון בחנות שלנו לחוויה חיובית עם תוצאות שישרתו אתכם למשך שנים רבות טובות.

עוד סיבות לרכישת ארונות מאתנו

רכישת ארונות בראשון לציון מאיתנו מעניקה לכם עוד קשת רחבה של יתרונות מהותיים. בין היתר, הארונות שיש לנו להציע עומדים בתו התקן הבינלאומי איזו 9001, וכמו כן הם נושאי תו תקן אקולוגי גבוה ביותר. בנוסף, אנו מספקים ארונות עם סוגים שונים של ציפויים לרבות פורמייקה או פורניר משובחים, והם גם בעלי עמידות גבוהה במיוחד לשחיקה, לחבלות ולשריטות. זאת לצד צפיפות גבוהה של חומרי גלם וקליברציה קבוע ואחידה. לכן, בין אם אתם חושבים לרכוש ארון קיר בראשון לציון, ארון הזזה לחדר ילדים או ארון לחדר שינה בראשון לציון, אין ספק שהחנות שלנו הינה הכתובת הטובה ביותר בעיר.

רכישת ארון בראשון לציון

לרכישת ארון איכותי בראשון לציון בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לחנות שלנו שבמתחם One Desgin או צרו קשר עם נועם אילי בטלפון 03-6568898 או מייל Info.noamilay@gmail.com